SU YALITIM MEMBRANI FİYAT LİSTESİ - İNŞAAT SEKTÖRÜ HABERLERİ VE BİRİM FİYAT GÜNCELLEMELERİ

 İNŞAAT SEKTÖRÜ HABERLERİ VE BİRİM FİYAT GÜNCELLEMELERİ

İNŞAAT İLE İLGİLİ GELİŞMELER, GÜNCEL BİRİM FİYATLARI

İNŞAATLİNK

TELEGRAM GRUBU

3/07/2017

SU YALITIM MEMBRANI FİYAT LİSTESİ

Su Yalıtım Membranı

İyi bir su yalıtımı için ilk şart doğru uygulamanın yapılması ve doğru detayların tercih edilmesidir. Su yalıtımını yapmak için öncelikle uygulamanın yapılacağı zeminin yüzeysel problemlerini çözmek gerekmektedir. Zeminde bulunan çukur ve deliklerin tamir edilmesi gerekmektedir. Su yalıtım membranının uygulanacağı zeminin ıslak veya nemli olmaması gerekmektedir aynı zamanda yeterli priz alma süresinin tamamlanması gerekmektedir. Membranın yapılacağı bölge ve çevresi çamur, toprak vs. kalıntılardan arındırılmalıdır. Yalıtım uygulaması yapılmadan önce zemine bitum esaslı astar uygulamasının yapılması daha iyi bir sonuç alınmasına yardımcı olacaktır. Bu uygulama ile, astar yüzeyde bulunan sorunları en aza indirmeye yardımcı olacaktır aynı zamanda yapıştırma sırasında membran bu uygulama sayesinde zemine daha iyi tutunacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

SAYFALAR