SÜRME ESASLI YALITIM MALZEMELERİ M2 FİYATLARI - İNŞAAT SEKTÖRÜ HABERLERİ VE BİRİM FİYAT GÜNCELLEMELERİ

 İNŞAAT SEKTÖRÜ HABERLERİ VE BİRİM FİYAT GÜNCELLEMELERİ

İNŞAAT İLE İLGİLİ GELİŞMELER, GÜNCEL BİRİM FİYATLARI

İNŞAATLİNK

TELEGRAM GRUBU

3/30/2024

SÜRME ESASLI YALITIM MALZEMELERİ M2 FİYATLARI

 Sürme esaslı su yalıtım malzemeleri, yapıları su sızmalarına karşı korumak için kullanılır. 


Bu malzemeler nemli toprağa, sızıntılara ve süzülen suya karşı sızdırmazlık sağlamak amacıyla kullanıma hazır çözümler halinde satılmaktadır.

 Genellikle su depoları, su tutma yapıları, bodrum katları ve diğer sanat yapılarının yanı sıra yüzme havuzları, balkonlar, banyolar ve mutfaklar için döşeme altına uygulanır. 

İşte bazı sürme esaslı su yalıtım malzemeleri ve fiyatları:



Sika Igolflex-205: İki bileşenli çimento ve bitüm kauçuk esaslı su yalıtım malzemesi. Kullanımı kolaydır ve kuru ile hafif nemli yüzeylere uygulanabilir. Fiyatı yaklaşık 1.990 TL1.

Kalekim Elastikor 3131: 10 kg ağırlığında. Fiyatı yaklaşık 728 TL2.


Polen Water Off Likit Membran: UV dirençli su yalıtım malzemesi. Fiyatı yaklaşık 170 TL2.



Izower Şeffaf Su Yalıtımı: 2 kg ağırlığında. Fiyatı yaklaşık 954 TL2.


Reklam İzoal 15 Lt Elastomerik Reçine Esaslı ve UV Dayanımlı Likit Membran: Fiyatı yaklaşık 1.816 TL2.


      Bu fiyatlar, marka, miktar ve satış noktasına göre değişebilir. Uygulama yapılacak alanın özelliklerine göre doğru malzemeyi seçmek önemlidir. Eğer profesyonel bir uygulama isterseniz, talep oluşturarak fiyatları karşılaştırabilirsiniz,



Sürme esaslı yalıtım malzemeleri nasıl uygulanır?

Sürme esaslı su yalıtım malzemeleri, yapıları su sızmalarına karşı korumak için kullanılır. Bu malzemeler, nemli toprağa, sızıntılara ve süzülen suya karşı sızdırmazlık sağlamak amacıyla kullanıma hazır çözümler halinde satılmaktadır. İşte bu malzemelerin uygulanma yöntemleri:


Hazırlık Aşaması:

Uygulanacak sahada malzeme, uygun karıştırıcılar ile karıştırılarak hazırlanır.

Sürme tip su yalıtım malzemelerinin kullanıma hazır türleri özel incelticiler ile inceltilerek kullanılır.

Uygulama Yöntemleri:

Bu malzemeler yüzeye direkt olarak mala, rulo veya fırça ile sürülerek veya püskürterek uygulanır.

Sıvı ve toz halde tedarik edilebilir.

Dikkat Edilmesi Gerekenler:

Güçlü temizleyiciler veya aşındırıcı malzemeler kullanmaktan kaçının, çünkü bu malzemelerin yüzeyine zarar verebilir.

Uygulama yapmadan önce ürünün üzerindeki talimatları dikkatlice okuyun ve doğru oranlarda karıştırın.

Bu yöntemlerle sürme esaslı su yalıtım malzemelerini başarılı bir şekilde uygulayabilirsiniz. Uygulama alanına göre doğru malzemeyi seçmek ve talimatlara uygun şekilde çalışmak önemlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymayı ihmal etmeyin.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanın.

SAYFALAR